sobota, 16 listopada 2013

Przeróbka licznika golfa 2 z zegara na obrotomierz


Modyfikacja licznika golfa 2 1,6 td  1990 r





Podmiana zegarka na obrotmi

Żeby rozkręcić licznik trzeba odkręcić  9 śrubek zaznaczonych cyframi 1-9 i za pomocą małego płaskiego śrubokręta podważając delikatnie i przesuwając ,odpiąć kostkę wiązki elektrycznej ( zaznaczone miejsca podważania)








Następnie wypinamy żarówki podświetlające .



 
Zdejmujemy część  z nadrukiem elektryki razem z zegarkiem i kontrolkami
 







Na końcu wyjmujemy prędkościomierz .składamy w odwrotnej kolejności
W moim przypadku zamieniłem  zegarek na obrotomierz







 

Mój licznik z jedną kostką ,indeks prędkości 950 .Licznik wyskalowany na 220 km/h (GOLF 2  1,6 TD 1990 r.)




 

Kupiłem licznik z obrotomierzem wyskalowany na 200 km/h .ponieważ zależało mi na przebiegu podmieniłem sam prędkościomierz w nowym liczniku.



 

Operacja jest dość prosta.







 
A efekt jest taki                                                                                                                                                        
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz